جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ پنجمین آیین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مادران شهداء و رزمندگان زحمات زیادی برای انقلاب کشیدند که حفظ، یادآوری و پاسداشت زحمات آنان و حرمت آنان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: «وفاداری، از خودگذشتگی و استقامت» 3 شاخصه بارز شیرزنان این کشور در دوران دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج هوشنگ ورمقانی؛ همسر و دو فرزند این شهید والامقام که در کمتر از یک سال اخیر فوت کردند، گفت: مادران شهداء و رزمندگان زحمات زیادی برای انقلاب کشیدند که حفظ، یادآوری و پاسداشت زحمات آنان و حرمت آنان ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان داشت: لذا ضروری است در تبیین این واقعیت و حقیقت بزرگ در جامعه اسلامی تلاش کنیم تا یاد و نام شهدا و ایثارگران برای همیشه ماندگار بماند.

در پایان این مراسم، ازخانواده‌های معظم شهدا و پیشکشوتان دفاع مقدس استان کردستان تجلیل و چندین کتاب در عرصه ایثار و شهادت رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha